Странице

Jun 13, 2013

Naša deca, naša radost i bogatstvo

Pre nekih nedelju dana drugarica me je zamolila da joj napravim rođendansku čestitku za jednog dečaka. Taman sam se pripremala da započnem kolekciju "cvetnih" čestitki, ali deca imaju prednost. Nikada nisam bila sigurna šta pokloniti dečaku (vidim da nisam jedina koja ima ovaj problem), lako je kupiti majicu ili igračku, ali ja nisam od onih što kupuju na brzaka i poklanjaju bilo šta, već to mora da ima neko značenje ili da bude "posebno". Oko poklona se uvek potrudim! Tako sam sedela i razmišljala kako da ukrasim čestitku. Moj sinčić obožava vozove i Tomasa, pa mi je to bila inspiracija za čestitku. Voz koji vuče gomilu poklona, u ovom slučaju tri, više ih nije stalo i četiri zvezdice za četvrti rođendan. :-)



Onda sam dobila napad inspiracije pa sam uradila još par čestitki za rođendan, sve su urađene quilling tehnikom, mede, pokloni, baloni, sve što asocira na rođendan. Čestitke su dimenzija 15x10,5 cm. Uz čestitke idu kutijice umesto koverti, samo jednu sam završila, ali je na žalost nisam slikala :-(



Pošto nisam imala puno posla na poslu (volim da završim sve na vreme, da ne kažem odmah) i pošto mi okolnosti dozvoljavaju da svoj alat i potrepštine nosim sa sobom, a imam i jedan divni veliki sto, koji ničemu ne služi osim da se na njemu kuva kafa (čitaj stoji rešo) ili po potrebi nešto ostavi dok ne nađe svoje mesto, e taj sto je sada samo moj i naravno tu skuvam i popijem kafu. Kakva rečenica, potpuno sam izgubila misao, ali neću je obrisati :-) Htela sam da kažem da sam imala dovoljno vremena da napravim još dve čestitke za rođenje deteta. Jedna je takođe urađena po porudžbini, a druga čeka nekoga. Za ove dve čestitke inspiraciju sam našla na internetu, ova stopala jednostavno obožavam...



I kao što pesma kaže:
Cveće je ukras bašte,
leptir je ukras cveta,
a deca puna mašte,
deca su ukras sveta.


2 comments:

  1. Kako su slatke čestitke, posebno su mi lepi oblaci, neobični su... Imaš veoma lepe ideje, samo tako nastavi.

    ReplyDelete
  2. Hvala Bojana, da znaš da hoću, totalno sam se zarazila :-))))

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i komentarima!